Event administratie checklist
De beleving van een event draait voor een groot deel om de organisatie. Verloopt de entree soepel? zijn alle zaken duidelijk voor de bezoeker? En weet deze waar hij of zij aan toe is op locatie?
Een goede voorbereiding voorkomt dat je tijdens de uitvoer tegen zaken aanloopt die voorkomen hadden kunnen worden. Doorloop deze checklist en kom niet voor verrassingen te staan!
✔ Heb je de administratie gekoppeld aan je CRM en overige interne systemen? Dit scheelt dubbel werk!
✔ Is de aangeboden content op het event van goede kwaliteit en bereikbaar tijdens het event? Een event App biedt uitkomst!
✔ Is de event App opgenomen in het communicatieplan? Vroegtijdige communicatie, en het creëren van relevantie zal zorgen voor meer conversie!
✔ Wordt het gehanteerde privacy statement gecommuniceerd richting de bezoeker? Vanuit de AVG-wetgeving is dit verplicht!
✔ Maak je bij een terugkerend event al gebruik van een jaarplanning? Direct beginnen de organisatie van de volgende editie komt de communicatie en registratie ten goede!
✔ Heb je al een tool ontwikkeld voor de standhouders? Een beschikbaar overzicht in het aantal leads creëert tevreden standhouders!
✔ Is de balie opstelling optimaal afgestemd? Een goede doorstroming is essentieel voor de eerste indruk die je wilt achterlaten!